Cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Akceptuję
Akceptuję
Informujemy, że wystartowała własnie kolejna odsłona kampanii “Mamy tu wszystko”, która w sposób szczególny koncentrować się będzie na prezentacji aplikacji mobilnej SGB Mobile. Kampania będzie widoczna głównie w Internecie: w mediach społecznościowych Facebook, Youtube, na portalach informacyjnych np. onet.pl, reklamy Google i uzupełniająco w popularnych stacjach radiowych.
Przypomnijmy, że nowa aplikacja mobilna łączy w sobie wiele przydatnych w codziennym życiu funkcjonalności oraz to co najważniejsze, czyli bezpieczeństwo użytkowania:
- masz dostęp do rachunku kiedy chcesz – w aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
- realizujesz przelewy w dowolnym momencie – łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
- korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA – w SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.
- zarządzasz subskrypcjami – w jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.
- dokonasz zmiany PIN-u do karty,
- utworzysz książkę odbiorców przelewów w aplikacji,
- potwierdzisz transakcję internetową 3D Secure
- reaktywujesz aplikację poprzez call center 800 888 888.
Jeszcze więcej szczegółów dotyczących aplikacji mobilnej znajdziesz TUTAJ
Zapraszamy do naszych licznych oddziałów.